Pondělí

Pondělí bylo u nás velmi deštivé, vůbec nic se mi nechtělo dělat. Tak jsem si, jak já říkám: ,, pohodovala." 

Probírala jsem se starými časopisy s vánočními recepty a mým sešitem, kde mám napsané recepty na cukroví,které se u nás peče. Tak nějak jsem se rozhodla, že letos budu péct všechno, veškeré druhy cukroví, které se pekly u nás doma, když jsem byla malá, plus to,co jsem začala péct v soužití s manželem.


Pohodovalo se mi dobře, měla jsem pohodlné oblečení od Esmary z Lidlu. Já miluju jejich oblečení, příjemné, pohodlné a barvy drží i po x praní. A s výborným bylinkovým čajem od slinivkáře









A jak jste začali nový týden vy? Dnes máme středu, týden se nám láme a do pátku už je jen chvilička.

Danča


PS: Připomínám, že běží soutež o mandalu tady, kterou Vám namaluji přímo ,, na tělo". Stačí jen, když mi zanecháte komentář a já pak vylosuji jednu z Vás.

Komentáře

  1. Dani, můj týden byl opět hektický, každý den na cestách a tento týden jsem ani nic nevyfotila. A na víkend mám také pěkně naloženo, ale jsou to samé krásné věci, ...příprava na adventní čas, tak to snad zvládnu. Tobě se podařilo si krásně užít den, odpočinout si a pomalu se ladit na Vánoce. To je fajn.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky