Áňa 12

Naše pubertální sluníčko oslavilo v neděli už 12roků!!!! Neuvěřitelné, jak ten čas letí. Vždycky mi říkali, že to uvidím až na dětech, jak ten čas letí a měli pravdu.

Letos se konala jen malá oslava,spíš takové sobotní poobědové posezení s oběma babičkami a dědečky.
V pátek jsem měla tzv. : DEN BLBEC!!! A měla jsem tudíž strach vůbec něco chystat. A hlavně abych nezmrvila dort.

Nakonec se vše povedlo. Dort byl až nad očekávání. Babičky a dědečkové si pokecali. Áňa měla ze všech dárků radost a byla spokojená,což je to nejdůležitější.








Hned Vám sem dám recept na dort.

Nepčený slavnostní dort:

300g ovesných sušenek ( já jsem použila Be Be dobré ráno)
100g másla
2  vaničky tvarohu
moučkový cukr dle chuti
šťáva z půlky citronu
citronová kůra minimálně z půlky citronu
2 kelímky smetany ke šlehání
2 ztužovače šlehačky

a na dozdobení ovoce dle chuti

Sušenky nameleme na jemnou drť, přilijeme rozpuštěné máslo, promícháme a namačkáme do dortové formy.
Dáme ztuhnout do ledničky.
V jedné misce si vyšleháme smetanu( já nejsem kamarádka se šlehačkou,tak jsem vyšlehávala po jedné).V další misce si rozmícháte tvarohy s citronovou šťávou a kůrou a cukrem, přimícháte vyšlehané šlehačky, promícháte a navrstvíte na sušenkový základ. Uhladítě a vrátíte zpět do ledničky.
Před podáváním dozdobíte ovocem.


Přiznám se, že šlehačkové dorty moc nemusím, na mě tam té šlehačky bylo hodně. Ale ostatní se oblizovali až za ušima.
Tak určitě stojí za vyzkoušení!!!

Přeji hezký týden.

Danča

Komentáře

  1. Dančo, to se tak někdy stane - ale konec dobrý, všechno dobré! Všechny připravené dobroty vypadají skvěle.
    Slečně přeji život zalitý sluníčkem.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Dančo, tvůj dort je nádherný. Neuvažovala jsi že by si se živila jako cukrářka? Po shlédnutí celého tvého blogu se mi sbíhají sliny z těch všech dobrot. Pečeš taky pro kamarádky?
    Měj se pěkně.
    Pa, Markéta z Chrudimě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář. Cukrářka by ze mně být opravdu nemohla. Upeču jen to nejnutnější a málokdy se to povede dle mých představ. :-) Pro kamarádky nepeču.
      Krásný den.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky