Blogerské Vánoce - výměna 1

Letos poprvé po dlouhém rozhodování jsem se přihlásila do výměny, kterou vyhlásila Marcela z blogu Nordic Passion a Martina z blogu decór blanc. A jsem moc ráda, že jsem nakonec našla tu odvahu to vyzkoušet. Nejen, že mě baví tvoření,ale ráda dělám radost i ostatním.

A dnes jsem od svojí ,,vylosované půlky" Radky obdržela balíček, kde byl  krásný věneček v podzimních barvičkách!!!!

Zrovna dnes, kdy se mi nic nedaří už od rána, mě takový dárek strašně moc potěšil!!!











Radu je opravdu nádherný!!!


Ještě jednou mockrát děkuji, nejen Radce, ale i holkám Marcele a Martině za zorganizování.A v poslední řadě mé odvaze, že jsem vystoupila ze své komfortní zóny a šla do toho.


Radku poprosím ještě o trochu trpělivosti, ale snad po tomto víkendu už bude vše hotovo a balíček bude moct dorazit i jí.


Mějte prima víkend. Nás čeká oslava dceřiných narozenin. Měla bych jít péct dort,ale při tom dnešku, kdy se mi nedaří, mám trochu strach.

Danča




Komentáře

  1. Dančo, myslím,, že se to povedlo:), a taky děkujeme za účast. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Dančo, krásný věnec jsi dostala, jsem zvědavá i na Tvé tvoření. A také se těším, až Marcela s Martinou zveřejní všechny výměny.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný věnec, už jsem ho obdivovala na IG!
    Dančo, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky