Cottage bulky

Víkend u nás byl opravdu pracovní od rána do večera, ale místo abychom pracovali na zahrádce,v tom krásném počasí,tak jsme skládali sprchový box, který jsme ve středu objednali a v pátek nečekaně přišel.( Nepočítali jsme s jeho brzkým dodáním). A až teprve včera jsme ho domontovali. Při té příležitosti jsme koupelně dali i bílý nátěr. Po deseti letech si to už fakt zasloužila. 
Ale o naší koupelně jsem nechtěla psát. Chci se s Vámi podělit o recept na výborné Cottage bulky, které jsem pekla včera!!!Ano opět Vám přináším recept, nevím jestli o ně stojíte,ale já jak jsem teď doma, tak skoro pořád peču nebo vařím a někdy je to opravdu tak výborné, že recept ráda pošlu dál do světa.

Cottage bulky
180g cottage sýra
1 vajíčko
360g špaldové mouky
1 lžička soli
2 lžičky prášku do pečiva
180ml mléka

olej na potření a semínka na posypání

Vše smícháme v misce, chvilku necháme odpočinout.Pak z těsta tvoříme bulky, které potřeme olejem a posypeme semínky. Pečeme v troubě na 180st cca 30-35minut.

Pokud se Vám bude těsto lepit,přidejte trochu mouky. Ale těsto má být takové trošku lepivé.


Jo a ještě k receptu bych chtěla dodat, že všechny recepty, které mám v kuchařkách nebo jsem našla na internetu jsou z jednoho kelímku cottage,ale vyjdou z toho 4 bulky,čímž bych rodinu fakt nenakrmila. Z tohoto recpetu je 9 ks.

Krásnou větrnou středu!!!
Danča

Komentáře

  1. Dani, ty vypadají zase úžasně, hned bych zakousla. Jestli si vzpomenu koupit Cottage, tak bych mohla vyzkoušet.
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. A tohle moc ráda, vyzkouším, vypadají úžasně!
    Dančo, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky