Střípky velikonoční

Patřím ke skupině lidí, která Velikonoce nijak extra neslaví, neprožívá. Trochu výzdoby ano, barvení vajíček ano, část tradic ano ale jinak koledníkům neotevíráme a kdybych neměla problémy, které mám,tak bychom Velikonočnímu pondělí ujeli někam na výlet.

Ale díky prodlouženému víkendu jsme stihli dost práce na zahrádce, za což jsem velmi ráda. A já si přitom pracování a lenošení uhnala nějakou virózku. Rýma, bolest v krku a teplota, taková ta klasika, která ale člověka totálně vykolejí.

jidáše ze špaldové mouky

výslužky pro babičky




vajíčka barvená v cibulových slupkách a v kari

místo beránka jsme si upekli ovečky



Včera konečně malinkato zapršelo, spíš to teda bylo jako když mouchy čůraj,ale i to určitě přírodu potěšilo.
Přeji krásné jarní dny.
Danča

Komentáře

  1. Dančo, já mám Velikonoce celkem ráda, právě pro ten příchod jara, ale letos jsem nějak zaspala. Výzdoba byla pomálu, ale mazance a beránka jsem napekla. :o) Zato Ty jsi byla krásně připravena. Líbí se mi ovečky i vajíčka a Jidáše bych si dala hned ke kávě.
    Přeji prima večer. D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky