Má nová vášeň a soutěž pro Vás

Již jsem Vám tady ukazovala mé pokusy o ,, krasočmárání", kdy si jen čmárám když mi je ouvej. Baví mě to,to zase jako jo. Je to skvělý relax a odreagování od všech myšlenek. 

Ale pořád jsem nějak cítila, že ...no zkrátka že to není ono a pořád jsem chtěla ,,něco víc!" A to něco víc, jsem objevila. Spíš si mě to tak nějak samo našlo. Začala jsem malovat mandaly. A ani nedovedu popsat ty pocity, které při tvorbě mám!!! 
Snažím se tvořit mandaly přímo tak jak se říká ,, na tělo" pro daného člověka. 





 
A tak jsem se rozhodla,že vytvořím mandalu pro jednu( jednoho) z Vás. Pokud se Vám mandaly líbí a chtěli byste mít také tu jednu svoji. Zanechte mi komentář s e-mailem na Vás a já 22.11. vylosuji jednu( jednoho) z Vás a namaluji Vám mandalu přímo na tělo.


Krásné dny.
Danča


Komentáře

  1. Zaujímavý koníček a mandaly sú krásne.
    Nech sa vám darí i naďalej, pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Dančo, Tvé výtvory jsou přenádherné. Po shlédnutí tvého příspěvku, jsem se o mandely začala zajimat také. Každa tato mandela má své kouzlo. Byla bych moc ráda kdybych vyhrála. Můj email je
    dana.adamovska@seznam.cz . Přeji Ti pevné zdraví a krásné prožití Vánoc. Dana

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky