Blogerské Vánoce-výměna 2

Jak už jsem psala, letos jsem se po velkém odhodlávání, přihlásila do blogerské výměny. Balíček už Radce přišel a tudíž můžu už odtajnit co jsem vytvořila.

Nejtěžší na tom všem bylo vymyslet co vlastně budu tvořit. Pinterest byl můj největší kámoš, každý večer jsem sjížděla inspirační obrázky. 
Když už jsem něco vymyslela,vždy se našlo něco,proč to nešlo vytvořit.
Moje priority byly: přírodní materiály, papír a Vánoce.

Nakonec jsem vděčná i manželovi, protože to byla taková spolupráce i s ním. On vymyslel dřevěný svícen a já to ostatní.

 
Svícen vymyslel manžel, byla jsem trochu skeptická ale výsledek nakonec předčil mé očekávání.

Kroužky na ubrousky jsem chtěla už strašně dlouho vyzkoušet a teď se našla ta správný příležitost. Jen jsem nevěděla,jak je vytvořit ve scandi stylu. Posloužil mi k tomu starý svetr, papír a perličky, z takového jednoho ,, závěsu".

A malé závěsné stromečky, jsem volila v neutrálních barvách.


Je pravda, že jsem měla hodně velký strach, protože přeci jen, když si něco vyrábím pro sebe nebo pro lidi, které znám, je to úplně o něčem jiném.

 Tohle byla velká výzva a jsem ráda, že jsem se mohla zapojit.Mpc jsem si to užila, protože tvoření mě baví.
Radce se výrobky líbí, což je pro mě ta největší odměna.

Danča

Komentáře

Oblíbené příspěvky