Podzimní den

Každý den není posvícení,tak bych asi nazvala včerejší den. Byl fakt hustý a budu se z něj ještě dostávat asi několik dalších dní.
Taky proto jsem se po dlouhém rozhodování  vydala na kraťoulinkou procházku.( Je tedy pravda, že si na delší zatím ani netroufám). Ale šlo opravdu jen o to, pročistit si hlavu,vyvětrat a nadýchat se čerstvého vzduchu.

Na začátku jsem si dala cíl,že najdu poklad. Já vím, zní to asi bláznivě, ale prostě jsem potřebovala něco pozitivního!!

Pojďte se projít se mnou.




V zoraném poli odpočívaly tři srnky, které se mi podařilo vyplašit.


A tento kamínek je ten můj poklad. Obyčejný,ale blýskl mi do očí tak, že jsem se prostě muselo pro něj o krok vrátit.



A jelikož nebylo zrovna včera pocitově moc teplo. Tak jsem si po procházce uvařila můj bylinkový čaj a jelikož zrovna nemám co číst( vše už mám přečteno), sáhla jsem po stařičké knížce Velké kniha pohádek od Boženy Němcové.


Přeji krásné dny zalité sluncem, ikdyž zrovna slunce svítit nebude.

A loučím se s Vámi ještě fotkou z naší terásky.


Pa Danča

Komentáře

Oblíbené příspěvky