Pomalými kroky do Adventu a výherkyně mandaly




Litopad se s námi pomalu loučí a nastává doba těšení se na Vánoce. Mě tento týden čeká úklid a adventní zdobení. 
Venku je ale řádně vlezlo a tak se mi moc nechce nic dělat a zdobit venku. Jsem zhýčkaná a rozmazlená😀

V neděli jsme byli na chvojí a cestou do lesa jme viděli něco úžasného!!! Jsme tu zvyklí na ledacos, divočáky, muflony,srnky...ale na bílou laň, to teda nee!!! Pravděpodobně někomu utekla z obory. Ale řeknu Vám, že to byl super zážitek jí vidět takhle volně v přírodě. V tom pošmourném dni u temně zeleného lesa vypadala tak trochu jako zjevení z jiného světa.


A co Vy, už máte adventní výzdobu, už pečete cukroví a jak to máte s dárky, už je máte nakoupené a nebo budete nakupovat až v prosinci???


Danča

PS: Výherkyní mandaly se stáva Dana!!!

Komentáře

  1. Ahoj Dani,
    jsem nesmírně potěšena, že jsi mne vylosovala. Už se strašně těším až mi příjde. Měj hezdý den a těším se na další soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Dani, dnes jsem také byla na větvičkách, poprvé zkusím udělat adventní svícen z rostlých větviček, vždycky byl umělý. Doma už se nelíbí, ... ale zase vydržel, tak uvidím, jak tento pokus dopadne.
    Gratuluji Daně k výhře.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Wooow no tak to musela být nádhera!!! <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky