Zelňáky

Zítra tu máme poslední den v tomto roce...SILVESTR! Byly doby, kdy jsem ho měla raději než Štědrý den. Ani nevím proč?! Snad proto, že jsem mohla být se svými přáteli, snad proto, že atmosféra celého dne je taková uvolněnější, nebo jen za to mohla puberta? Těžko říct. 

Každopádně již pár let trávíme silvestrovský večer doma, jen v kruhu rodinném a nemůžu si stěžovat. Hrajeme hry, koukáme na televizi, prskáme prskavky a zobeme různé pochoutky. A na jednu pochoutku Vám dnes přináším recept.



Zelňáky
500g kysaného zelí( doporučuji trochu pokrájet)
500g polohrubé mouky
250g sádla
2 vejce
sů, pepř

Ze surovin vypracujeme těsto, které na pomoučeném vále vyválíme na 6mm tlustou placku, z které vykrajujeme kolečka. Kolečka pečeme v předem vyhřáté troubě na 180st. dokud nezezlátnou.


K sádlu můžete přidat ještě i škvarky. A já přidávám ještě trochu kmínu.



Můžu se jich vždycky ujíst!!!😀

Dejte mi vědět, jak chutnali Vám.

Danča

PS: Omlouvám se za kvalitu fotek,ale pekla jsem, když už byla tma a můj mobil,( na který fotím všechny fotky) na to jaksi nestačí.

Komentáře

  1. Dani, zelňáky máme moc rádi, ale dlouho jsem je nepekla. Dobrý tip na zítřek.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Dančo, moc děkuji za recept, určitě je pekly obě babičky, moc ráda je udělám i já!
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky