Adventní výzdoba u nás

Posledních pár dní mě přepadla nějaká divná nálada a nebylo mi opět moc dobře. Zjistila jsem, že mám dny, kdy jsem plná elánu a téměř skoro vše vidím v růžových barvách a pak dny, kdy všechno stojí za starou bačkoru a ať se snažím, jak se snažím, tak svých cílů nelze dosáhnout.
Bohužel navíc patřím do skupiny těch, kteří chtějí všechno a hned!!! Tudíž pokud se do druhého dne nedostaví výsledek mého snažení, je to všechno v pytli.

A tak jsem si musela dát pohov od blogu, instagramu, dokonce jsem na instagramu udělala čistku, né snad, že bych některé lidi neměla ráda,ale vadila mi už jejich řekla bych ,,až přehnaná komerce!"

A řeknu Vám, že člověk najednou zjistí kolik mu sociální sítě zaberou času. A tak mám hotový ,,vánoční úklid" , adventní výzdobu jsem taky udělala,ale nemám ji ještě kompletně nafocenou. (Ono se to špatně fotí, když kolem dělá adventní výzdobu po svém Bella s Vendulou ).😁 Letos jsem ji, právě kvuli těm dvěma čtyřnohým potvorám, pojala hodně přírodně aby se to alepoň trochu vykompenzovalo!!!😁






Narušitelka 








Přeji Všem krásný druhý adventní víkend. Příště Vám ukážu adventní výzdobu u nás doma.

Danča




Komentáře

  1. Dani, také mám někdy útlum a na blogy téměř nechodím, ale pak se zase nakopnu a chvíli času tam trávím. Baví mne, dívat se, jak kdo cestuje, vaří, zdobí, prožívá dny všední i ty nevšední. Ta úvodní fotka je fakt super a přírodní dekorace mám také ráda. Hezky ses vyřádila.
    Přeji krásné dny plné pohody. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo přesně tak. Taky mě strašně baví koukat, jak kdo bydlí, jak cestuje a vůbec celý běžný život,ale někdy fakt si člověk musí dát pauzu.
      Děkuji a měj se hezky.

      Vymazat
  2. Nádherný domeček!Přeji pohodový rok 2020.Věra

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky