PF 2020

Poslední příspěvek tohoto roku.  Od nového roku pro Vás chystám velkou změnu. Uvidíme jest-li se mi to nakonec podaří. Přeci jen nejsem moc velká kamarádka s technikou,ale budu dělat všechno proto,aby se dílo podařilo.

Ani nevím zda mám bilancovat, protože tento rok nebyl dobrým rokem, jak jsem si myslela, když jsem v loni před Vánoci dávala výpověď v práci abych se dala do kupy. No, nedala. Zdravotní problémy mě pronásledují pořád. A když se jeden vyřeší, druhý se objeví a tak je to stále do kola. Asi si na mě, tam nahoře, někdo zasedl. Učím se s tím žít a užívat si každé chvilky, kdy mi je dobře. Jen jsem nucena být stále doma, ikdyž bych tak strašně chtěla někam vyjet. Snad se to jednou podaří a já si zas budu užívat každého dne bez zdravotního omezení. Víru pořád mám.

Každopádně i přes toto velké omezení byly i chvíle, na které budu velmi ráda a dlouho vzpomínat. Třeba na naše štěňátka,o kterých jsme téměř do poslední chvíle nevěděly, že se narodí. Doufám, že se všechny mají krásně a užívají si nový domov. Na letní dny, které jsem strávila v posezení při mých kreativních chvilkách. Na podzim, kdy si manžel, konečně, vytvořil pracovní místo, kde začal vytvářet krásně věci. A spoustu dalších a dalších chvilek, které mi zpříjemnily rok.

Také bych ráda poděkovala Vám, mé milé čtenářky, za nakouknutí, za zanechání milého komentáře. I to, patří k těm chvilkám, které mi zpříjemnily rok a je to i takový malý hnací motor psát a vkládat fotky dál a ukazovat Vám můj život.


Do nového roku nám všem přeji z celého srdce ZDRAVÍ,protože od něj se odvíjí úplně všechno...štěstí, láska, dobrá nálada i finance. 




365dní s úsměvem na tváři Vám všem

Danča



Komentáře

  1. Dani, do nového roku Ti přeji hodně štěstí, lásky, radosti a hlavně hodně zdraví. Snad už bude lépe. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Dančo, moc ti přeji, aby nový rok byl pro tebe šťastný a zdravý!
    Věř, určitě to tak bude!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Dani, přeji Vám tedy do Nového roku jenom zdraví, moře zdraví a určitě vězte, že to bude všechno zase dobrý :)
    Srdečně zdravím

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky