Krásné a požehnané Vánoce

Každý rok, jsem už na začátku prosince nervozní,aby děti nepřinesly ze školy nějaký moribundus a nelehli jsme na Vánoce nemocní.
Tak Mikulda si to odbyl týden před a teda ještě má stále pekelnou rýmu a já...to je zase kapitola sama o sobě. Ve středu mi začalo být strašně zle a od té doby se střídá den kdy je mi lépe a den kdy je mi hůře. Vůbec netuším co to je,ale od středy nemůžu ani pořádně jíst. Jenže problém je,že já nevydržím v klidu ležet,tak že když je mi lépe,tak vstanu a uklízím a dodělávám poslední přípravy a když je mi hůř,tak si myslím,že musím každou chvilkou vypustit duši. 
Uvidíme co bude dál!!!!


Každopádně jsem Vám přišla popřát krásné Vánoce a hlavně si je užijte ve zdraví a lásce všech blízkých, protože od toho se vše odvíjí dál.




Danča

Komentáře

Oblíbené příspěvky