Jedlé dárky 1

Jak už jsem psala v minulém příspěvku. Na Letnoce u nás chodil i Ježíšek a naděloval tzv:,, jedlé dárky".
Za nápady vděčím moderní době, internetu.A převážně Vašim blogům, na které ráda koukám a kde se inspiruji čímkoliv.

Jak už jsem psala,nemám každý vyfocený jednotlivě. Snažila jsem se při vymýšlení vždy sladit s tím daným člověkem, pro kterého byl určený.
Moje mamka špatně spí, proto dostala Meduňkový sirup, který byl měl mít tu vlastnost, že sklenička vody se sirupem před spaním by měla zaručit spánek.
Dělala jsem podle receptu na sirupy tady  a stejně tak vznikl i mátový sirup,pro který je recept psaný.




Můj švagr má rád pikantní věci. Ale z kklasických věcí s chilli mu už celkem hrabe. Proto jsem našla toto a úplně mě to okouzlilo. Zkusila jsem udělat salátovou okurku s paprikou a vykrájenými hvězdičkami z mrkev a k tomu jednu rozkrájenou chilli papričku. Sama jsem zvědavá na ohlas jak chutná zavařená salátová okurka(nějak si to neumím představit).  Jeho manželka dostala levandulový cukr, který jistě dost z Vás zná.

O dalších dárcích zase příště. A že jich ještě dost je😉😋

Danča




Komentáře

  1. Dančo, takové letní Vánoce nejsou vůbec špatné! Asi před sto lety jsem je s kamarády taky pořádali :o)
    Dárky jsou moc hezké, každému šité na tělo, to se mi moc líbí!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo byla to povedená akce. Zjistila jsem,že jakmile se setkání s přáteli nebo s rodinou dá nějaké jméno, tak je to hned lepší. :-D
      Výroba dárků mě moc bavila a dalo by se říct, že jsem celý červenec nic jiného nedělala.
      Danča

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky