Dětský pokoj

 Jak jsem psala v minulém příspěvku,to je ten náš větší projekt!!!
 Už to chtělo změnu a hlavně novou výmalbu. Velmi k tomu pomohlo, že Miki nám jde do první třídy. Tak po pěti letech,hurá do toho a půl je hotovo!!
Ještě čekáme na poličky a Áni kobereček. Ty jsou ve výrobě a budou v září. A lustr do pokojíčku snad přijde tento týden.




Aničky kout

Mikuldův kout



Předávání


Samozřejmě to bychom nebyli my aby nám šlo vše hladce. Zádrhel byl v dodání lina,kvuli kterému se vše posouvalo o 14dní.
Ale s přeměnou jsem spokojená, protože vše je tak,jak jsem to měla v hlavě vymyšlené. Nic se nemuselo měnit. A děti jsou také velmi spokojené,což je nejvíc!!!

Mě čeká poslední týden volna,pak hurá do práce,ale vůbec se mi nechce. Uměla bych si představit být doma a vůbec,ale vůbec bych se nenudila.
Krásné dny přeje Danča!

Komentáře

  1. Dani, přestavba se vám povedla, pokojíček je moc hezký. Video mi ale bohužel nejde pustit.
    Přeji Ti krásný poslední týden volna. Pa. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.My jsme také nadšeni. Říkáme, že je to nejhezčí místnost v domě. Děti naprosto spokojeni.
      Pro mě už prázdniny skončily, už jsem zase v pracovním procesu. Ale tento týden to ještě jde.Až se nahrnou dětičky do školy,to bude teprve pořádný rachot a zápřah!!
      Krásné dny. D.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky