Čoko muffiny

Zjistila jsem, že tyto prázdniny víceméně trávím u kuchyňské linky a u sporáku nebo u trouby.
Až se zima zeptá máme hromady marmelád,kompotů, likérů... A také peču, snad ob den.
Ale nestěžuji si, to je jen konstatování.

Dnes Vám přináším recept na čoko muffiny, které jsem pekla včera a ještě včera část snědla, protože jsou fakt výborné.

Čoko muffiny
250 g hladké mouky
100g cukru(může být i více)
1 lžička prdopeče
1 lžička sody
špetka soli
2 vejce
jeden jogurt a trochu mléka
85 g rozpuštěného másla
300g čokolády( 150g rozpustit a 150g nasekat)

Umíchat těsto,naplnit košíčky a péct na 180stupňů cca 20 minut.

Pozn.: Rozpuštěnou čokoládu nemusíme do těsta přidávat všechnu,můžeme si trochu nechat na dozdobení po upečení.


Trochu se konečně  ochladilo. A i trochu zapršelo.Zahrádka už to potřebovala jako sůl.

Mějte prima úterý.
Danča

PS: U nás se chystá trochu větší projekt. 
Snad se vše povede,tak jak to mám uložené v hlavě.

Komentáře

  1. Dani, muffiny jsem ještě nikdy nepekla, ale moc mi chutnají. Máš hezký domeček na fotce. Já mám dva, už natřené, ale ještě jsem nenašla čas je domalovat. .o)
    U nás zapršelo v pátek a včera znovu, takže se tráva začíná zelenat. :o)
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši,děkuji.Ona ta chvíle na domalování přijde :-)
    Muffinky peču docela často,hlavně kvuli dětem.Na mojí otázku co upéct je jasná odpověď. :-D
    Hezké dny.
    D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky