Sváteční mřížkový koláč

Recept už mám dlouho.Pravdou je,že ho ani moc nepeču. Ale byla potřeba začít zpracovávat náplň do buchet, koblih... Tak jsem recept oprášila a trochu upravila. A vynikající snídaně a dnešní odpolední svačina je na světě.


Sváteční mřížkový koláč
600g hladké mouky(dala jsem 300g hladké a 300g špaldové)
400g hery
200g moičkového cukru
2 vejce
ještě jsem přidala nastrouhanou citronovou kůru

Vše zpracovat v těsto. Nemusíme(já dala) na chvilku dát do ledničiky odpočinout. Potom 2/3 těsta rozválíme na plech,potřeme ovocnou marmeládou. Ze zbylého těsta vytvoříme na marmeládě mřížky. A upečeme.




Příjemné nedělní mlsání. A pěkný start do nového pracovního týdne.
Danča

Komentáře

  1. Tak U dobré vody se mi moc líbí!
    Trochu jsem ti to tady prohlédla, Dančo, dostala jsem chuť na úžasné koláče, pohladila jsem v duchu vašeho psa, poseděla pod krásnou pergolou... Prostě se mi tady líbí a přijdu zas!
    Děkuji za návštěvu na mém blogu a přeji krásný nedělní večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Jsem ráda,že se ti tu líbí. Tvá návštěva je vřdy vítaná!!

      Vymazat
  2. Dani, koláč se Ti povedl, hned bych si dala kousek zítra k snídani. .o)
    Přeji krásné léto . D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, kdyby to šlo protlačit přes síť už bych ti pár kousků poslala.Technika je bohužel na toto krátká.Určitě ale ho někdy vyzkoušej,je fakt dobrý.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky