Cuketový perník

Jak už jsem psala,cukety letos jedou tak, že je nestačím sbírat, tudíž přerůstají. Z jedné takové jsem upekla báječný perník. Recept jsem našla na internetu,ale trochu jsem ho poupravila...

Cuketový perník:
1 hrnek špaldové mouky
2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek třtinového cukru
3/4 hrnku rostlinného oleje
3 vejce
3 hrnky jemně strouhané cukety( i se šťávou)
1 lžička sody
1 prášek do pečiva
2 lžíce karobu
2 lžičky perníkového koření
1 lžička skořice
2-3 lžíce chia semínek
špetka soli
kůra z jednoho citronu

Pečeme ve středně vyhřáté troubě cca 20-25 minut. Zkoušíme špejlí. Nenecháme ,, přepéct!"
Po vychladnutí jsem potírala rozehřátou čokoládou smíchanou se šlehačkou. Ale povrchové úpravě se meze nekladou.





Přeji dobrou chuť.
Danča

Komentáře

  1. Dani, vypadá dost dobře a perník u nás chutná, možná vyzkouším. Hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky