Pozvání do zahrady...

...dnes na ovocno- zeleninové vlně.


 Ostružina, jako vždy obalená.


Jablíčka... u jednoho stromu se větev pod tíhou jablek sklání k zemi a na menším jednom jablíčku,tak pár jablek bude. Adokonce i jedna jediná hruška!! 
 
 

Špendlíky žluté i červené. ( Žlutý špendlík byl původně nektarinka,ta uschla ale okolo začaly rašit nové větvičky a byl z toho špendlík. Letos poprvé plodí)





Aronie, nebo-li černý jeřáb



Broskve jsme museli už nějaké otrhat aby se chudinka broskvička nezlomila pod náporem plodů.
 

Cukety žluté i zelené a dýně hokaido i goliáš( ty máme letos poprvé)... nejvíce mi chutná žlutá cuketa naložená v grilovacím koření a poté ugrilovaná. Děti i manžel cuketu nee!!! Ráda bych udělala cuketové čatní, ale nedaří se mi najít recept, který by mě zaujal,pokud máte, sem s ním, budu ráda.






Rajčata už začínají červenat. Podlouhlé mám od kolegy!




Zeleninový mišmaš záhonek... papriky, celer, červená řepa( letos prvně).
 

Mrkev a petržel. Sice jsou ještě mrňavý,ale manžel už je chodí trhat a jíst.




Děkuji za návštěvu a hezký čtvrtek!
Danča

Komentáře

  1. Páni, to je úroda. Dani, ty jsi pěstitelka, to já jen jahody a letos byly zrovna tak mizerné. Jo a ještě ovocné stromy, takže třešní a jablíček si letos užijeme do syta. .o)
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky