Úklidová rutina

 Rutina a úklid
Myslím si, že tyhle dvě věci si jdou ruku v ruce spolu, teda alespoň u mě. Přitom nejsem milovník ani jedné. Nesnáším rutinu a nesnáším úklid. Ale jelikož jsem velký bordelář a doma jsme neustále zahrnutí nějakými věcmi jako třeba papíry, hračkami, šroubkami a matičkami, věcmi k tvoření, nebo se někde povalujícími i tužkami, účtenkami, v kuchyni prázdnými sklenicemi... musela jsem si vybudovat rutinu a jednou týdně tyto věci uklidit. (Samozřejmě, že ne jen tyto věci😃).



Jednou týdně u nás probíhá pro mě ,,velký" úklid. Zabere mi kolikrát i celé dopoledne, podle nálady. Ale tu rutinu ač jí nesnáším jsem si musela k tomu vybudovat. Je to pro mě lepší a vim, že se to prostě musí udělat!!! Ten pocit po úklidu, který trvá maximálně než přijedou děti ze školy, ale za to stojí!

(Jen škoda, že nevydrží trochu déle, alespoň do doby než přijede manžel z práce.)



A jelikož patřím mezi lidi, kteří neradi něco nového zkouší (co se týče kosmetiky nebo úklidových prostředků a tak podobně). Našla jsem si k úklidu tyto pomocníky, kteří mi pomáhají a hlavně jsem s nimi moc spokojená.
Ráda bych je představila i Vám. Kvuli čističce musím používat prostředky, které jsou k tomu určené. Velmi jsem si oblíbila značku Denk mit Nature z DM drogerie


Jejich gel na praní je naprosto boží, krásně prádlo vypere, barvy jsou stálé. A aby mi prádlo ještě víc vonělo, tak jsem se naučila používat vonné perly na praní,ty tedy už Nature ani Eko nejsou,ale prádlo po nich má takovou jemnou nevtíravou vůni.
Tablety do myčky jsou taky naprosto boží, po nich je nádobí téměř vždy krásně umyto a sklenice jsou krásně vyleštěné. Kolikrát se nám stalo, že měly sklenice na sobě bílý film,teď už se to nestává. 
Na ruční nádobí jejich gel mám taky ráda,ale dělají ho jen v 500ml balení a jeho ho  větší spotřeba, míň pění, tak jsem si oblíbila gel od značky Frosch.

Jinak mým velkým parťákem je ocet!!!Ten přilívám do kýble s vodou vždy když jdu utírat prach a  vytírat podlahu.

A poslední věc, kterou bych na této značce ráda vypíchla, je CENA!!! Ta je více než přijatelná.


A jak jste na tom s úklidem vy, uklízíte rádi a často nebo odsouváte úklid až Vás bordel pohlcuje, nebo jste bordelář jako a museli jste si také vybudovat úklízecí rutinu? 

A máte své oblíbené úklidové prostředky, které Vám úklid usnadňují?? Napište mi do komentáře jaké?

Úklidu zdar!!!
Danča 

PS: Nejedná se o žádnou spolupráci, jsou to jen moje typy, které mi usnadňují úklid. Ráda doporučuji věci, s kterými jsem spokojená, dál.


Komentáře

  1. Dančo, skvělé fotky, myslela jsem si, že je to reklama z katalogu. Ale během chvilky jsem Tě na nich poznala, sluší ti to.
    Ráda uklízím a mám ráda uklizeno, ale čím jsem starší, víc polevuji.
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši děkuji moc. :-) A přeji hezké dny i Tobě!!

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky