Odmlka

Tento článek bude na vysvětlenou proč jsem dlouho nic nepřidala,proč jsem nekomentovala Vaše články azkrátka za moji neaktivitu.

Už třetí týden mě bolí hlava, vždy je to jeden den lepší, druhý den horší. A vždy k večeru se cítím jak kdybych měla chřipku. 
Na doktory já nevěřím a hlavně mě odrazuje to kolečko, které bych musela absolvovat( hlavně z časového hlediska). A po nedávné návštěvě pohotovosti, mám krev a vnitřní orgány v pořádku.😄
 Ale moje kamarádka, mi už několikrát říkala( vždy když jsem si jí stěžovala),že jsem překyselená,tak až teď( jsem holt tele) jsem si spoustu informací načetla a zjišťovala a dala jsem se na odkyselení organismu. Tudíž vypouštím cukry, bílou mouku, zařazuji zeleninu,ovoce, více vody, pohyb a otužování. K tomu probiotika a vit.C.
 A pevně věřím, že to bude dobré, že zas budu schopná ,, normálního" života!!!!



Jinak tedy novinky od nás. Všechny pejsánci nám odjeli do nových domovů.Belinka i Bond se mají skvěle, už jsme dostali info. S posledním pejskem to bylo trochu složitější,už jsme si ho i málem nechávali,ale nakonec i on odjel a DOUFÁM, že se bude mít krásně.



Moji milí, užívejte krásně sluníčka a teplíčka a těště se na nový článek, který bude opět o knihách.
 Vaše Danča






Komentáře

Oblíbené příspěvky