Banánové muffiny

Jak už jsem psala. Vyřadila jsem ze svého jídelníčku bílou mouku, laktózu a rafinovaný cukr. Zařadila jsem více ovoce a zeleniny.
Už začínám druhý týden a můžu Vám tedy říct,že se cítím o hodně lépe. Jak psychycky,tak fyzicky. Nikdy jsem nevěřila, že to má takový účinek.

Dnes Vám proto přináším recept na sladkost. Kterou si můžete dopřát ikdyž dodržujete takovou stravu jako já.

Banánové muffiny
1,5 hrnku špaldové mouky( ale určitě může být i rýžová, tu já jsem bohužel neměla,jinak bych udělala muffiny z ní)
1/3hrnku xylitolu( ale můžete použít jakýkoliv sladící sirup- datlový, čekankový, med)
1/2prdopeče
špetka soli
trochu skořice
1/2 hrnku kokosového mléka
1/3hrnku oleje
2 rozmačkané banány
trochu nadrcené hořké čokolády (ale můžete přidat cokoliv chcete)

Vše smícháme dohromady, plníme do košíčků a pečeme na 180stupňů asi cca 20minut.




Letní prázdniny máme v půlce,tak užívejte krásně i tu druhou půlku. Neuvěřitelně to letí. 
Danča

Komentáře

  1. Dančo,recept jsem si opsala.Muffiny mám ráda,peču je hlavně pro vnučky,s tabulkou čokolády uvnitř.Asi bych měla také omezit bílou mouku a hlavně cukr,ale sladké mám tak ráda.Ovšem také se po něm nafukuji.Ráda jsem se podívala na tvůj blog.Hezké dny Jitka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky