Víkendový mišmaš

Nový článek s ne příliš valným názvem. 
Myslela jsem si,že Vám po víkendu přinesu fotky,jak nám rostou štěňátka, že je pěkně vezmeme ven,ale ...člověk míní, život mění!!!
Manžel byl přes víkend plně vytížený a jelikož máme rozbitý pojezd na sekačce,tak seká převážně on, tudíž ano,tráva neposekaná a štěňatům se v té vyšší špatně chodí. Tudíž sice venku byla,ale jen na cca 5minut. 
Navíc mi od minulého týdne není nějak dobře. Za jedno mi nedělal vůbec dobře ten vichr,co fičel a za druhý jsem se rozhodla po asi sto letech začít se trochu hýbat a jedno dopoledne jsem si zacvičila. Od té doby jsem na hromadě. Tudíž o víkendu se nic zajímavého nedělo. V hlavě mám sice několik projektů ,ale k tomu potřebuji ještě jedny ruce, které bohužel mé nadšení a vymýšlení nesdílejí.

Tak a tady máte pár víkendových fotek.




Tady jsou nejspokojenější. Včera se dokonce Mikulda začal potápět!!

První květ, ještě tam jsou dva!!!

Štěňátka už si začínají spolu hrát, vrčí a štěkají a koušou se. Už je taky čeká první odčervení a pomalu asi začnem přikrmovat.



 

V neděli mě honila mlsná,tak jsem připravila tento lehký dortík


  Jinak Vám přeji krásný červnový týden. Já už odpočítávám dny do konce školního roku. Možná se těším víc než děti. Ale ráno se vyspat bez kokrhajícího budíku a bez tahání dětí z postele a bez příprav svačin je pro mě vyhlídka úplně nádherná!! 
Vloni jsem si skazila prázdniny hned první den co začaly ale letos si je zkazit nenechám!!



 
Danča

Komentáře

Oblíbené příspěvky