Knižní okénko 1

Nevím jak Vaše děti,ale moje děti lásku ke čtení knih moc nezdědily. A kdyby nebylo povinné četby a zápisu do Čtenářského deníku,nečetly by asi vůbec. Ikdyž Áňa mi říká,když zrovna čte, jak jí to baví. Ale aby sama vzala knihu do ruky, to nee!!
Každopdáně já jsem milovník knih. Ikdyž se u mě střídají období četby a období ,, klidu". Když mám období četby, čtu nonstop, dalo by se říct, že prostě čtu,dokud tu knihu nedočtu. A když mám období klidu, tak nečtu vůbec.

Ale dnes se podíváme na knihy pro děti, kteří jsou na tom pomyslném přelomu, kdy už nejsou dětmi,jako takovými,ale ještě nejsou ani puberťáky.😀

U Áni spíš vedou knihy, které jsou ryze holčičí. Knihy s nádechem dobrodružství u ní moc nevedou. To se jí nelíbí.
Teď má v knihovničce tyto tituly:



Nejčastěji objednáváme přes katalogy, které nosí děti se školy. Od nakladatelství Fragment a nebo Albatros. Vždy nechám děti aby si sami vybraly. 
A určitě u nás nesmí chybět kniha,jako dárek,pod vánočním stromečkem!!!

Schválně, napište mi do komentářů, jak to mají Vaše děti s četbou knih? Čtou rádi?Nebo čtou jen z povinnosti kvuli škole??

Užívejte letního počasí!!!Třeba právě s knihou v ruce!!

,, Četba jsou otevřené dveře do kouzelného světa." 
(Francois Mauriac)

Danča


Komentáře

Oblíbené příspěvky