Předvánoční mišmaš

Nemám moc ráda ten poslední týden před Vánoci,přijde mi z toho celého adventu nejhektičtější. Děti mají vystoupení ve škole a tudíž mě čekalo tvoření kostýmů. Z toho teda Neználkův klobouk nás velmi zaměstnal!
Pak jsem se já loučila se svou prací. A tak jsem chystala pohoštění. Udělala jsem pár druhů nepečeného ,, zdravého" cukroví a pak obloženou mísu klobásek, uzeného, různých druhů sýrů...

K tomu všemu mě přemohla zase nějaká viróza, né tedy jen mě, obě děti taky chrmlají. A dnes se začíná přidávat i manžel. Rozhodně nemám uklizeno,ani zabaleno,doma je to jak po výbuchu...ale co, ono to nějak dopadne.

Vánoce budou i tak!

Pár fotek z posledních dnů.

Neználek



Krakonoš a jeho gang :-)
přáníčka pro sedmáky( vzor pinterest)

krásný hrneček jsem dostala od koleyně , zázvorový čaj s medem,citronem a pepřem z něj chutná báječně


Všem přeji krásný víkend. Bude první zimní,ikdyž to spíš vypadá,na jarní. A v neděli zapalujeme už poslední svíčku na adventním věnci.
Danča

Komentáře

Oblíbené příspěvky