Po dlouhé době...

Jsem tu a moc se omlouvám všem kdo navštěvují můj blog, byť jen na kukandu a nebo i na počtenou, za dlouhou absenci. 
Začal mi trochu zlobit telefon a nemohla jsem přidávat fotky.
Snad to teď už bude lepší.

No a co nového u nás? Je toho dost. Jen ve zkratce. Vystřídaly se u nás nějaké nemoce, pořídili jsme si štěně Zlatého retrívra,tudíž o každodenní zábavu máme postaráno. Veškerá adventní venkovní výzdoba je dělaná jen lehce,protože když jsou na dvoře obě čubiny dělají hroznou rotiku. Z květináčů mám vyhrabanou hlínu, kytky jsou někde ... Umyté okno na terasu bylo umyté asi tak cca 15minut. Ale jinak je naše zlatíčko zlatíčko :-D :-D 

Dnes chodí Mikuláš,čert a anděl. Tak pozor ať si někoho neodnese čert do pekla.
Krásný den a pár fotek od nás.


Naše Bellinka



černa a bílá

i u nás byl bílý poprašek
Belča se podivovala co to je
 Adventě od nás:



Mikuláš chtěl takovej ten domeček z perníku,tak jsme pekli a povedl se!!!









Užívejte adventu.
Danča

Komentáře

Oblíbené příspěvky