Rybízobraní aneb...

...jak jsme sklízeli a na zimu zásoby dělali.








kompoty
marmeláda


marmeláda,kompoty a rybíz a la brusinky 


Kompot a la brusinky podle Apetitu:
1kg rybízu
250ml octa
650g krupicového cukru
kousek celé skořice a pár kousků hřebíčku
plus moje tajná ingredience pár kapek slivovice

Nejdříve dáme svařit 250ml vody s octem, přisypeme rybíz a hned scedíme.
150ml vody,cukr a koření dáme do širšího hrnce,přidáme scezený rybíz a povaříme asi 10 minut. Při vaření přidáme na ovonění trochu slivovice( dělala jsem z polovičního množství a nalila jsem tam asi necelou decku).
Ještě horké plníme do skleniček. Skladujume v chladu a temnu.

Rybízu zdar!!!
Danča
 

Komentáře

  1. Dani, už máme také sklizeno. Dělala jsem marmeládu a zbytek jsem dala zamrazit. Rybíz ala brusinky je dobrý nápad, ale už není z čeho, tak snad příště. Počkám na tvé reakce, jestli chutnal.
    Měj se krásně. D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky