Dárky pro paní učitelky


Letos můžu říct máme hotovo!! Teda alespoň pro paní učitelky. Teď akorát dumám nad tím,jakou kytičku uvážu neboť na zahradě jsou všechny v plném květu, tudíž budou do pátka odkvetlé a nebo ještě nekvetou. Docela oříšek,ale já to vymyslím.
Ještě potřebuji vytvořit dětem do školky na rozloučenou od Mikuldy,což už mám vymyšlené,ale čekám ještě na balíčky,doufám,že přijdou včas a já nebudu vše dohánět v noci ze čtvrtka na pátek.

Ale zpátky k dárkům pro paní učitelky. Každý rok něco malého vymýšlím jako poděkování za celý rok. A vždy chci aby na tom byl ,,podpis" dětí, protože to jsou jejich učitelky,né moje. 
Letos jsem vymyslela polštářky.... Polštářky se koupí,povlaky se ušijí z prostěradla, pěkně se nabatikujou a dobarví barvami na textil.  
Nápad se zdál být lehký,ale ... já nejsem žádná švadlena. Někoho otravovat na poslední chvíli se mi opravdu nechtělo, tak jsem se do toho pustila sama. Děkuji tam nahoru, že můj šicí stroj se mnou spolupracoval a něco se mi povedlo spáchat. Bližší zkoumání samozřejmě zakázáno, protože nic jsem nevyměřovala, jen jsem si pomáhala špendlíkama a šila a šila.
(Ani jsem nemusela moc párat!!! )
Po ušití děti nabatikovaly. A druhý den jsme dokreslovali.

Snad se paní učitelkám budou líbit.
z procesu
Sypanou batiku dobře popisuje paní Brydová

polotovary

v celé své kráse




tento nepůjde p.uč.do školky,ale do školy,tvořila Áňa






Hezký, na mě trochu studený víkend Vám přeji.
Danča

Komentáře

Oblíbené příspěvky