Neplánovaný výlet za humna

Dlouho jsem tu nebyla,ale zlobil nás PC,tak to nešlo. Teď už je snad vše v pořádku.

Jinak si užíváme hezkého jarního počasí venku na zahrádce. Teď zrovna budujeme terasu. Ale o terase až někdy příště. 
Tentokrát Vás pozvu s námi na výlet,který jsme absolvovali minulý týden v neděli, dalo by se říct z nudy.😀 Manžel ve tři hodiny odpoledne přišel, jestli někam nepojedem?!... Ale kam, když už bylo odpoledne v plném proudu. A tak jsme se vydali na nedalekou rozhlednu na Chlum. Z této rozhledny toho moc neuvidíte, protože je maličká, ale krásná. Stojí téměř uprostřed lesa, tudíž výhled je zarostlý stromy.
Dokonce i já jsem jí pokořila, ikdyž mi moc dobře nahoře nebylo, když jsem viděla, že podemnou ty prkna mají mezi sebou mezery skrz niž je vidět dolu. 
Každopádně lidí kolem mraky, úplná D1, což až tak moc nemusím. Člověk musí dávat pozor na děti, na psa a vycházku si ani moc neužije. Mám raději opuštěnější místa. Kde se max potká pár pěšoturistů, cyklisty nemusím a tady jich bylo fakt mraky. 













Výlet jsme si ale tak jako tak užili. Jsem ráda, že takto hezky máme za humny.


Přeji Vám krásný víkend. Ať pracovní a nebo zrovna výletní. Anebo i odpočinkový, i odpočívat se musí.
Danča

Komentáře

Oblíbené příspěvky