Školkový jarmark


Každý rok pořádá školka jarmark výrobků. Za utržené peníze potom dětem do školky vždy něco pořídí. Do této akce se mohou zapojit i rodiče.Přispět jak materiálem k tvoření,tak i různými již vytvořenými výrobky.  A to je něco pro mě :-D I já každý rok vyrobím pár výtvorů. Letos bylo opravdu ale málo času na tvoření. I přesto jsem přeci jen něco zvládla.



Sobík z bambulí,nápad pinterest.

Andílci z makovic

stromeček hvězdičkový

stromeček ,,vločkový"

stromeček korálkový

každý rok dělávám takovéhle pájené ozdoby,letos jsem měla špatný nástavec a už nebyl čas předělávat,nechala jsem je tedy takto

tyto přívěsky andělíčkydělala Áňa na kroužku korálkování





Toto jsou výrobky z loňska.

sovičky ze šišek

svícínky ze skleniček

pájené ozdoby plus ozdoby dělané technikou decoupage
  
 U nás se marodí.Já mám rýmu jak trám,Mikuláš také,ten jel dnes i k doktorce a Áňu také máme doma. Tu prý zas bolí hlava,ale také smrká o sto šest. 

Přeji pohodový den, bez nemocí.
Danča

Komentáře

Oblíbené příspěvky