První kulaté narozeniny Áni

Čas letí jako zběsilý. Mít tak stroj času a někdy ten čas trošičku pozastavit. 

...Před deseti lety 3.11. 2007 se nám narodila dcera. Bylo to před osmou hodinou večerní. Ihned po porodu nebyla krásná,byla taková ,, zmačkaná" a prostě ,,divná" 😀Po porodu nám jí nechali jen na chvilku a pak si jí odnesly. 
Ten večer dávali film Úcastníci zájezdu.Vedle v sesterně se na něj koukaly sestry.Slyšela jsem ho celý, protože jsem ležela na sále s pytlíkem písku na břiše😎
Když mi jí donesly druhý den, tak to už nebyly stopy po zmačkání...Byla nádherná!!!! ...



Moje krásná, milovaná Aničko, přeji Ti všechno nejlepší, hodně zdraví, štěstí a lásky.




Od babiček a dědečků dostala obr dar

ale ve velké krabici,byla menší krabice...

a v té menší krabici byla ještě menší krabice...

a tam, konečně vytoužený telefon!!


Na dort moc nekoukejte.Nepovedl se mi a o půl desáté jsem hysterčila,že jsem ho celý zkazila,protože to ovoce nebylo ještě pořádně vychladlé,tudíž se začala rozpadat i šlehačka.Ale na chuti mu to neubralo,tak jsem ráda.Jelikož jsem volala hned sos,tak byly nakonec dorty tři.

dárek od sestřenice


Snad jste si užili krásně neděli jako my.
Příjemný vstup do nového týdne.
Danča

Komentáře

Oblíbené příspěvky