Sázava

Nechali jsme se ukecat sousedem a vyrazili okusit chuť řeky Sázavy. Nejdříve jsme byli přesvědčeni, že si ten úsek, který soused s rodinou měl jet na lodích, dáme pěšky,ale nakonec vzhledem k okolnostem a Mikuldou, který když jsme dojeli k řece byl úplně ve svém živlu a mermomocí chtěl jet na lodi, jel na lodi i manžel a Áňa. Mě naopak ta odvaha přešla když jsem přišla k vodě ☺ .... Moc dobrý pocit jsem neměla, když jsem viděla Mikuláše v lodičce s ,, cizími " lidmi,ale když na konec  došlo k přeměně posádek a jel na háčku náš tatínek, byla jsem o něco málo klidnější.
Nástupní místo byl Posadovský mlýn a konec trasy byl Kácov. Posádky nám vypluly a my jsme se přemístili do Kácova, kde jsme netrpělivě očekávali příjezd!!
Plavba byla dlouhá cca 4km, děti si ji náramně užily, byly úplně nadšený a pořád chtěly na loď , za což jsem samozřejmě ráda, že nejsou takový strašpytlíci jako já!!! Hlavně jsem strašně pyšná na Mikuldu, protože je jinak docela poseroutka, i v bazéně raději v kruhu. Ale u té řeky byl ve svém živlu!!!Vodnář se asi nezapře.
Přespali jsme v campu u Kouzelníka, který je přímo v Kácově a druhý den jsme ještě navštívili muzeum Jawa motocyklů a frčeli domů. Dětičky jsme cestou vyložili u babičky a dědy na chatě.

Celkem fajn strávený víkend, plný zážitků!!!
Mikulda natěšen a maminka měla nervy v kýblu

Mikuldo dobrý?... jo dobry!!!

tady už nastala změna posádek a tudíž obě děti do jedné lodi

v Kácově vzal na loď Lukáš jenom Áňu


spokojená

Kácov



vodácký křest- Mikulda= vodák

vodácký křest- Áňa = vodačka

 
Áňa s Mikuldou už ví, o co si napíšou letos Ježíškovi...o loď!!!☺

Tak AHÓÓÓJ!!!!
A příjemně strávené dny, má být tento týden krásně, tak si ho užijte, třeba při sjíždění řeky!!!

Danča

Komentáře

  1. Dančo, máte krásné zážitky. Na vodě je skvěle, ale už pár let jsme ji nejeli. :o(
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky