Velký pátek

Dnes se u nás pracovalo na všech frontách. Mimo zásady a pověry jsme hýbali se zemí. Bagroval se kousek pozemku a třídila se suť a hlína. 
No a mezitím doma,se zdobily perníčky. Tedy respektivě, děti zdobily perníčky. A poté samozřejmě ochutnávaly a ochutnávaly až nezbyl ani jediný :-D :-D
A já jsem si zalenošila u televize ( což se moc často nestává) a v klidu jsem se dívala na  můj oblíbený film- Dovolená s andělem.

byla jsem překvapená jak ho to bavilo


takové krásné perníčky nikdo nemá :-)


















Perníčky:
400g hl. mouky
140g cukru moučka
50g másla
2 vejce
2 lžíce tekutého medu
1 lžička jedlé sody
1 lžička perníkového koření
1 lžíce kakaa

Z ingrediencí vypracujeme těsto, které necháme odpočinout v ledničce.
Vykrájené tvary pečeme na 160st C 8- 10 min.









 

Danča

Komentáře

Oblíbené příspěvky