Podzim

...ukázal se nám v plné síle a tak nějak se děti střídají doma s rýmičkou.
Zatím nic neděláme,netvoříme. Jen sklízíme poslední plody co zahrada ještě dává,já jsem přemístila trochu nábytek a ukecávám manžela ke koupi nového gauče a řešíme ostatní běžné záležitosti.
Já jsem po dlouhých starostech a obavách o své zdraví navštívila léčitele. Už to bylo neúnosné a pevně věřím, že se dám do kupy a budu zas normálně fungovat.

Tady pár podzimních fotek od nás.









Otevřela jsem prostor,akorát ta sedačka u topení není to pravé ořechové.


Krásné říjnové dny. A dobrou ruku u křížkování volebních kandidátů.
Danča

Komentáře

  1. Dani, je u vás moc hezky. A těch pokladů co vidím, nádhera. Přeji pevné zdraví, ať už je Ti lépe.
    Pa D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky