Pouť, Pařížov a rozkvetlý rybník

Školní rok nám začal docela z ostra a já nějako nestíhám sledovat blogy,komentovat a přispívat na ten svůj.
Můžu říct, že ten první týden byl fakt záhul. Tak nervozní,jak jsem byla,jsem jen když děti stůňou. První den Miki nemluvil s paní učitelkou,druhý den ho nechali po obědě v jídelně,že chudák nevěděl kam má jít,třetí den přijel domu v bačkorách a v pátek ráno div nebrečel,ale odpoledne měl nejlepší náladu za celý týden, dokonce i sám od sebe mluvil o škole!!!!

Tak snad už to bude jen lepší a lepší...!!!!



V sobotu jsme jeli do mého rodného města na pouť. Přiznám se bez mučení, poutě nemusím!!! Je na nich moc velký hluk a moc lidí. Za těch 10 let na polosamotě jsem fakt odvykla nějakému ruchu,šrumci a tak celkově.
Ale děti si to nakonec náramě užily a naše peněženky taky.





A jelikož po cestě je přehrada Pařížov, která byla dlouho předlouho lidem neznámá,až letošní sucho jí udělalo jméno a přijíždějí se na ní dívat lidi snad z celé republiky. Jsme i my udělali zastávku a prošli se po hrázi.
Na Pařížově jsme byli už kdysi,když tam byl den otevřených dveří. Tudíž jsme viděli i turbíny.Byl to tenkrát velmi zajímavý zážitek.







No a konečná zastávka,asi 3  minuty autem od Pařížova- Hlubošský rybník, který nádherně ,, kvete" žlutě!! To se také jen tak nevidí.






Uff,kdo dočetl až sem,je borec!!! 👍😀

Přeji krásný nový týden(pondělí už máme za sebou...jupí)!!!
Danča

Komentáře

  1. Dančo, přeji, ať se rychle zaběhnete a Mikimu se ve škole líbí. Výlet jste měli super, přehradu neznám, ale koukám, jak je v ní málo vody. A žlutě kvetoucí rybník jsem také ještě neviděla. Hezké místo, hezké fotky. Pa D.

    OdpovědětVymazat
  2. Dančo, mrzí mě, že měl Miki těžký týden. Přeji mu, ať už je to jen a jen lepší!
    Mám dojem, že Pařížov je nedaleko, ale ještě jsem tam nebyla. Ráda jsem koukla na fotky, moc se ti povedly.
    Měj se fajn, pa!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky