Bramborové muffiny

Většinou když máme narozeniny nebo svátek,je zvykem,že něco dobrého doneseme kolegům do práce.
  V únoru má Lukáš narozeniny,v práci kolegy (chlapy),tak jsem si řekla,že místo sladkého upeču něco slaného. Ale co...???
Vždycky když něco hledám na internetu, zabere mi to hrozně moc času( komu taky ne,že?). Ale našla jsem!!! Na stránkách Maminčiny recepty jsem našla recept na Bramborové muffiny se slaninou. Já jsem slaninu neměla,tak jsem použila vysočinu,kterou jsem nastrouhala. A ještě jsem přisypala oregáno.
 Jelikož to ale bylo pro chlapy,tak jsem se nebála pepře, což ale naše Áňa moc neocenila,protože chtěla ochutnat.Tak jsem jí přislíbila,že si je někdy uděláme k večeři míň pikantní.

Ten čas nastal dnes.



Recept: 
550 g syrových oloupaných brambor, 100 g anglické slaniny( můžete použít jakoukoliv uzeninu), 225 g hladké mouky, 1 prášek do pečiva, 1,5 lžičky soli, 0,5 lžičky pepře, 130 g tvrdého sýra, 2 vejce, 80 ml oleje, 125 ml mléka
já přidávám ještě oregáno,ale třeba i petrželka by byla dobrá


Postup:
Smícháme mouku s práškem do pečiva, solí a pepřem. Sýr nastrouháme a hrstku dáme bokem na posypání. Slaninu pokrájíme na drobné kostičky( salám pokud půjde raději nastrouhejte)
Vejce vidličkou rozšleháme s mlékem a olejem.
Nakonec nastrouháme brambory, jsou-li příliš vodnaté, vodu vymačkáme.
Všechno smícháme dohromady.
Směs rozdělíme do vymazaných a vysypaných důlků muffinového plechu.
Vložíme do trouby vyhřáté na 190°C. Po 25 minutách posypeme každý kousek trochou zbylého sýra a dopečeme do zezlátnutí, asi 10-15 minut.



Nechte si chutnat!!!

Danča

Komentáře

  1. Slané muffiny jsem ještě nezkoušela,ale ráda vyzkouším.
    Moc děkuji za recept..a přáníčko u mne na blogu.
    Moc ráda se vrátím.. Přeji krásný víkend Dani. Z ❤

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Moc si ho vážím.

Oblíbené příspěvky