Karneval

Když jsem si ve školce minulý týden přečetla,že budou mít 6.2.karneval, už jsem se netrpělivě ,, těšila" až mi Mikulda oznámí za co chce jít.
Nejdřív byl přesvědčený, že půjde za hasiče,to už jsem se dopředu křižovala jak budu vymýšlet hasičskou masku, rozuměj nejsem dobrá švadlena,teda respektivě dalo by se říct,že nejsem vůbec švadlena. No fajn,hledala jsem na internetu obrázky abych měla nějakou představu. Po společném hledání,kdy na nás vykoukly i uniformy policajtů,prohlásil,že půjde za policajta, přišlo mi to, že je to pro mě z bláta do louže!!! Nakonec to vypadalo nadějně,protože z policajta přešel na kuchaře....No skončilo to tak,že jsem ho tak nějak ukecala na vojáka,což mé srdce zaplesalo,když svolil že ano, protože maskáčové tričko,kalhoty i čepici máme a pistol se už sežene. Hned jsem oblečení zkusili,všechno ok.
Jenže druhý den po snídani, Mikulda tak nějak nadhodil,že když bude ten voják,tak bude potřebovat tank. ...Cože TANK???!!!Nejdříve jsem si říkala,že by s sebou mohl mít tank ( hračku). Jenže později mi docházelo, že to by neprošlo.
Tak jsme se dali s manželem do výroby tanku. Víceméně to byla jeho práce. On poskládal torzo,já jsem ho přelepila papír mašé aby se to zpevnilo, potom přišel na řadu zelený sprej,po sprejování se nám to líbilo, tak jsme upustili od hnědých maskovacích fleků,které byly v plánu. No a nakonec domalovat detaily- kola a vlajku, kterou si Mikulda sám navrhl.
Mikulda byl s výsledkem spokojený, my též a ve školce se také moc líbil.
Proto i vám nabízím malou prohlídku z výroby až po finální výsledek.

torzo poskládané z různých krabic,které se doma našly

Přelepené papírmašé

nastříkáno

maskování

hrdý majitel tanku


detail jeho vlastní vlajky


Jsem moc pyšná na manžela, že to tak krásně vymyslel a vytvořil.
Taky jste někdy tvořili nějakou speciální masku na karneval?
Mějte prima den. 
Danča

Komentáře

Oblíbené příspěvky