Barbie Vás zve na párty

Když jsem byla malá( už si nepamatuji přesně kolik let mi bylo) dostala jsme dárek, kuchařku Barbie Vás zve na party. Byla jsem z ní  naprosto nadšená a uchovávala jsem jí po celá léta jako oko v hlavě.
Je pravda,že moc receptů z ní jsem nezkoušela, ale i tak je to cenná kniha, kterou teď má moje dcera.
Áňa stále chodila a stále chodila, že by z ní chtěla něco uvařit nebo upéct a včera nastala konečně příležitost. Za pomoci taťky upekla senzační Ovocné lívanečky.


Na ovocné lívanečky budete potřebovat:

1 a1/2 šálku borůvek a jahod
2 polévkové lžíce a 1/2 šálku cukru
1 polévková lžíce prdopeče ( kypřícího prášku)
2 vejce
4 polévkové lžíce másla
trošku soli
1/2 šálku mléka
2 polévkové lžíce bílého jogurtu

Smíchejte borůvky a jahody v misce, posypte 
2 lžícemi cukru a nechte stát. Ze zbytku surovin umíchejte hladké těsto. Přidejte ovoce a promíchejte. Těsto naplňte do košíčků na muffiny a dejte péct do středně vyhřáté trouby. Vyzkoušejte upečení párátkem nebo špejlí.

Po upečení můžete ještě pocukrovat. 

Přejeme Vám dobrou chuť!!!



Danča

Komentáře

Oblíbené příspěvky